Повернення та обмін товару
Умови повернення товарів
На товари, які Ви купили в інтернет-магазині ООО «Керамфорт», діє закон України «Про захист прав споживачів». Для того, щоб запобігти непорозумінням, зверніть увагу на вказаний далі порядок проведення процедури повернення або обміну товарів.
В якому випадку покупець має право на обмін або повернення придбаного товару?
За законодавством України, є два основних випадки, коли покупець може повернути або обміняти придбаний товар:
- Товар є несправним або володіє істотними
недоліками, в результаті чого його неможливо використовувати (в цьому вина
компанії-постачальника);
- Товар хорошої якості, однак не підходить покупцеві з якої-небудь причини. При цьому упаковка товару не розкрита, сам товар ще не використовувався, розрахунковий документ збережений.
Що робити, якщо товар неякісний?
Перш за все, проведіть експертизу в спеціальному
сервісному центрі компанії-постачальника, щоб підтвердити наявність істотних
недоліків. Для цього покупець повинен за місцем купівлі товару написати заяву
на проведення експертизи, а потім підписати акт приймання товару на експертизу.
Також у покупця є можливість повернути неякісний
товар, якщо він зіпсований з вини виробника.
При наявності істотних недоліків споживач може
безкоштовно усунути їх у встановлений законодавством термін.
Якщо експертиза встановила наявність недоліків
та браку з вини покупця, він зобов'язаний оплатити витрати, пов'язані з
проведенням експертизи. Також за рахунок покупця потрібно відшкодувати
недоліки, що виникли із-за неправильної експлуатації.
Умови повернення та обміну неякісного товару:
Якщо після купівлі товару вже пройшло більше 14 днів, а на товарі немає ніяких слідів експлуатації, збережені його споживчі якості, цілісність упаковки, товарний вигляд, маркування і пломби, він підлягає обміну. Те ж саме стосується чеків, гарантійних талонів, інструкції з експлуатації, вони повинні бути збережені.
Якщо до товару додається подарунок, він повинен
бути повернутий разом з товаром. При цьому важливо, щоб подарунок теж не мав
слідів експлуатації, мав збережені:
- Споживчі якості;
- Пломби;
- Фабрична упаковка;
- Товарний вигляд.
Якщо при покупці видається картка постійного
клієнта, при поверненні товару вона анулюється.
Якщо при обміні у продажу відсутній аналогічний
товар, покупець може купити інший товар, який є у наявності, при відповідному
перерахунку вартості. Також він має право одержати назад гроші у розмірі
вартості повернутого товару. Також дозволяється обміняти товар на аналог, як
тільки останній надійде в продаж.
При поверненні грошей розрахунки із покупцем проводять з урахуванням вартості товару на момент його покупки. Гроші необхідно повернути не пізніше ніж через 7 днів після підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.
В якому випадку неможлива заміна товару на новий?
Якщо товар вже експлуатувався або має дефекти, його не можна замінити. Це ж стосується товару, повернутого в неповній комплектації.
Крім того, товар не підлягає поверненню при
відсутності документа, що підтверджує факт покупки товару (товарний або касовий
чек).
І, звичайно, ж, якщо після покупки товару пройшло більше 14-ти днів, він вже не підлягає поверненню.
Які права має покупець при покупці неякісного товару:
У такому разі покупець має право:
- Вимагати зниження ціни;
- Попросити безкоштовно усунути недоліки товару на
відповідний термін;
- Вимагати відшкодування витрат, які пішли на усунення недоліків товару.
Що потрібно зробити для повернення грошових коштів?
Щоб повернути гроші, витрачені на покупку неякісного товару, покупець повинен подати продавцю за місцем купівлі товару письмову заяву, де вказані умови покупця, а також причини повернення товару. Також вкажіть у заяві такі моменти:
- Дані документа, що підтверджують особу покупця,
який повертає товар (серія та номер паспорта, місце та дата його видачі);
- Дані про товар (серійний номер, дата продажу,
артикул, ціна на дату продажу);
- Суму, яка видана за даний товар.